Een plek waar ik mag ademen, voelen en loslaten
In deze salon heb ik ervaren dat het oké is om te voelen, om te praten, om stil te vallen, om jezelf te zijn met alles wat je met je meedraagt. Ik heb hier mogen leren om te zijn wie ik ben, zonder oordeel. Hier voelde ik me voor het eerst veilig genoeg om mijn muur te laten zakken, om mijn verhaal te delen, en vooral om te luisteren naar mezelf.
Door de open gesprekken en haar bijzondere manier van kijken, ben ik langzaam gaan begrijpen waarom ik ben zoals ik ben, en dat ik er mag zijn precies zoals ik ben. Ik heb mogen leren dat mijn pijn, mijn twijfels, mijn verleden en mijn trauma’s onderdeel zijn van wie ik ben. En dat dat oké is.
Ik heb geleerd om mijn beproevingen te accepteren als onderdeel van mijn pad beproevingen die Allah swt mij heeft gegeven om mij sterker te maken.
Deze salon is geen gewone salon. Het is een plek waar vrouwen samenkomen. Waar je niet alleen komt voor een behandeling, maar waar je mag ademen, voelen, loslaten en helen. Waar je niet alleen wordt verzorgd aan de buitenkant, maar geraakt wordt van binnen.